قالیباف: خدا را شکر که رضایت مردم را کسب کرده ایم






هواداران همدانی دکتر قالیباف

دكترمحمدباقر قاليباف، روز گذشته در مراسم افتتاح فاز اول دریاچه شهدای خلیج فارس سخنراني كرد كه بخشهايي از گفته هاي او را مرور ميكنيم:مردم ما خوب و بد را به خوبی تشخیص م یدهند و اگر جایی حرمت میگذارند و چیزی نمیگویند اما آگاه هستند و میدانند چه اتفاقاتی م یافتد.
ما قول دادیم که در پایان این دوره هیچ کار نیمه تمامی باقی نم یماند و این همت و غیرت در مجموعه شهرداری هست که با همان روحیه دفاع مقدس پای کار باشند. در طول این مدت حضور در شهرداري تهران، همراهی مردم وجود داشته و ما متکی به پول نفت نبودیم و همه این اقدامات به لطف خدا و با برکت پول مردم انجام شده است.افراد خاص سیاسی که سیاس تزدگی را حاکم کرد هاند م یگویند ما فقط کارعمرانی میکنيم، این کار افتخار مااست، اما ادعا داریم که هی چوقت شهرداری
مانند امروز به مسائل فرهنگی و اجتماعی تا این حد توجه نداشته و مشارکت اجتماعی را در همه سطوح ایجاد نکرده است. توجه به فرهنگ دینی در راس امور شهرداری بوده است.
خدا را شاکریم که توانستیم رضایت نسبی مردم را با فرهنگ جهادی کسب کنیم. باید امروز نوکری این مردم را بکنیم که پای اهداف نظام ایستاد ه اند. در شوراهای شهر نباید احزاب و گرو هها و جریانات سیاسی بیایند که خدمت به مردم را در بحث مسائل سیاسی در حاشیه میگذارند. شورا محل کارسیاسی نیست و محل خدمت به مردم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هوادار همدانی|



      قالب ساز آنلاین